24 juli 2008

Blogg, svett och tårar

FATTA...fint väder!!!

Nu har den äntligen kommit...värmen, det är helt ljuvligt. Egentligen är jag inte mycket för att svettas, men det är ändå nått speciellt med sommarvärmesvett. Det är liksom ok på nått sätt.

Just som jag satt igång mitt bloggande igen brakar min dator. Eller ja...jo ibörjan var ju datorn min men jag vet inte riktigt...jag gillar inte riktigt att jag inte förstår mig på den, men hur som helst så brakade den ihop och en försynt kille med pottfrissa kom och hämtade den häromdagen.

Men det händer ju inte ju inte mindre saker för det. te x veterinärsbesök tillsammans med tingelingIris. Vilken grej. Två bestar och en bit korv slutatde i dubbelsidigt veterinärsbesök, sövda hundar och lång väntan för en nästan treåring. Men det går ändå bra och jag hoppas E kommer iväg på sin Isbjörnssafari med lätt hjärta.

Nu måste jag kila. Nu väntas nybakade frallor tillsammans med nästan hela familjen Bengtsson...vilka vänner. Deras gästsäng är sååååå skön!

Inga kommentarer: