01 september 2008

röt-röv-tur x2

Kanske är bra om jag skriver om min röt-röv-tur oxå...

Jag var tidigare idag som vanligt ute i way too late tid med att köpa kurslitteratur. Visst jag började plander alltsammans i onsdags i förra veckan, men kom inte till skott förens nu i morse. Inte så smidigt med tanke på att vi bor på en kobbe mitt ute i Nordsjön (typ, känns det som). ALLA böcker var i morse DEFENITIVT slut. Hur kul kändes det här ute på kobben...fat chance att Bokia på torget skulle ha universitetslitteratur stående och skräpa på hyllorna.

Men då, när jag var dom mest beredd på att kasta mig i Ekan och bränna ner till el Götet. Då ser jag till min förvåning att jag minsann i min virrighet har plitat ner böckerna i min varukorg på adlibris...så nu e' de bara och plugga lite compendier och vänta på mitt 40 kilos bokpaket a' 1300 kr.
Jippie!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hotmail... vad är det?

Jodå. Samma mobilnr men ack den är dumihelahuvudet den telefonen.

Ring mig hem funkar oftast bättre.

Allt bra med er?????

Miss you!

Puss

Anonym sa...

Mailar dig från mailen den rätta...

Love/L