10 maj 2009

Snygg-Erik släng dig i väggen...

...för hos oss bor nämligen snygg Ärtan.
Ärtan blev BIR igår på en utställning här i väst...snygg e' hon.

Hon trippade verkligen in i våra liv med så försiktiga...ja nästan förskrämda små steg. Ibörjan var Åke saknaden stor, väldigt stor. Men allt som dagarna går får vår svarta lilla fisgris uppta större del av våra hjärtan. Hon är bara bäst, gör aldrig några fel och är bäst på att gosa, helst i knät.

Lilla E pratar ofta om Åke. Han kom t ex. förbi här i morse och tog med sig alla Esthers bubblor i badet, tillbaka upp till himlen. Hennes nya studsmatta är också en hit, med den kan man hoppa upp till himlen och säga hej till Åke och även hennes kompis Maria (en mås...eller det kan ju vara vilken mås som helst).

Jag har två små varelser som jag älskar över allt annat så då ska jag vara nöjd. Vad är det jag inte fattar? JAG HAR DET SÅ BRA...men ibland glömmer jag det.

Inga kommentarer: