03 juli 2008

Jag tar en dagens....

Dagens låt: Min lilla Ponny

Dagens dusch: Snabbdusch imorse

Dagens frisyr: Den har väl kanske inte varit så rolig...men efter ett dopp blev håret mer formbart. Havssalt gör underverk.

Dagens smink: Helt osminkad

Dagens händelse: Strandvistelsen från 10.15-16.35

Dagens planer: Har inte riktigt blivit gjorda...hade lite att pyssla med.

Dagens vill ha: Oj, det är inte lite det:
  • En mangel
  • En ny strykbräda
  • Ett nytt strykjärn
  • Hyllor i kök och klädkammare
  • Nya joggingskor
  • Väggar och golv till uterummet
  • Friggebod/lekstuga¨
  • Staket och insynsskydd
  • Hundgård
  • Leksaker på tomten till Esther

Nämnde jag att jag fyller år på söndag??!!!!


Dagens saknad: Ingen större saknad idag

Dagens äckligaste: Ute-dasset vid sjön. Men jag antar att det egentligen är rätt fräscht...strange...

Dagens drog: En halvspecial med gurkmajonäs. Va bara tvungen!!

Dagens tråkigaste: Att plocka och städa i ordning strandsakerna....har inte blivit gjort heller!

Dagens finaste: Esther, hon är bara finast!!! Klart slut, jag är ledsen att säga det men det finns ingen finare.

Dagens måste: Maniana....inga egentliga måsten idag.

Dagens dricka: Fryst vatten, att det kan smaka så gott i sommarvärmen.

Dagens köp: Köpte en bok till svärfar tillsammans med min svägerska. GW's nya.

Dagens mat: Först äcklig pastasallad från ICA, försökte få stackars E att äta den först men efter att ha smakat på den själv åt vi oss mätta på sockerkaka. Sen intog vi den lite mer lyxuösa måltiden på Taxi (Sibylla)

Dagens kärlek: Kärleken till min familj är outbytbar. Finns ingen i världen som jag skulle kunna älska mer än de mina.

Dagens väder: Sol, en hel del ljumna vindar och Gullmarens härligt salta vatten. Mao SOL & BAD

Inga kommentarer: