13 augusti 2008

ooops...jag glömde visst...

Bröllopet är avklarat. Vi åkte 42 mil till Norrköping och jag måste säga att det gick riktigt bra. Esther åker numera framåt...jag vet, alldeles för tidigt men hon bara kräktes och var jätte ledsen. Hon sitter fortfarande i sin Graco cosmic, fast framåt. Sitter riktigt bra faktiskt. Hur som helst. Fram kom vi efter lite fis-stopp och annat. Sandbergs fabriksbutik hann just att stänga precis innan vi kom fram...suck. Men det var inte det värsta.

Vi glömde våra kläder. Eller rättare sagt JAG. Jag packar nämnligen åt alla...så är det och så blir det. M är bra på många andra saker, men inte just det...tycker jag.

Det var alla festkläder som jag glömde, det var fruktansvärt. Vi hade ju nya kläder hela gänget. M's nya kostym, min klänning i strl.42 och lilla E's fin, fina klänning. Det var tragiskt. Då gör M något som han är riktigt bra på. Han fixar det. Han åker hem och hämtar kläderna, åh sen kommer han tillbaka och allt blir bra. Vad vore familjen utan pappa? Inte festklädd iallafall.

Inga kommentarer: