04 augusti 2008

Sj-pucko...var god dröj...

Tänk vad accepterande man är...accepterar att tågresan tog 2h längre än beräknat, ja resan till Norrköping alltså. Sen har vi ju hemresan som slutade med att M fick hämta mig i Göteborg. De kan ju inte veta något som helst om kommunikation. Är t ex X 2000 försenat en timme när det lämnar perrongen i Göteborg ja då är det väl på sin plats att ringa in anslutningsbussar till de stationer där resenärer kan tänkas behöva det för vidare färd, då deras tåg missas....men INTE...

När jag skriver och klagar på min resa får jag en kompensation i form av VÄRDECHECK. Skämtar ni, jag vill aldrig åka med Sj igen jag vill ha tillbaka mina pengar, jag är kraftigt missnöjd med sj's bemötande...på alla möjliga vis. Sverker får det gå till så??

I veckan bär det åter av till östra delar av landet...inte blir det med tåg iaf.

Inga kommentarer: