12 januari 2009

Days of our life!

Dagarna rusar numera fram i hundra knyck. Men än så länge känns det ok....ha, ha, ha! Jag har bara jobbat i tre dagar så det vore förfärligt om det inte var ok!

Disney on ice var sådär. Det var roligt att åka iväg med buss och allt vad det innebär men showen var lite läskig. Fast egentligen började det hela i bussen ner till Gbg. Då var det filmvisning, Råttatoui(stavas det så....nä kanske inte), den var alldeles för läskig för lilla E. När något är läskigt då är det lätt att man blir ledsen och det blev hon. Som tur var avlutades is-showen med Askungesagan. Den är favorit just nu bland kvällsböckerna. Så när den elakastyvmodern kom ut blev det annat ljud i skällan. Sen hade hon fått ett trollspö av mormor, med vilket hon kunde förtrolla mössen tillsammans med den goda fen. Så slutet gott allting gott!

Nä...nu vet jag nog inte vad jag skriver känns det som. Måndagar är numera min pluggdag. Eftersom jag jobbar 80% och läser 50%. Nu ska jag färdigställa...eller ja, skriva min slutliga uppsatas. En Litterär analys...just så torrt som det låter.

Inga kommentarer: