07 januari 2009

Inte så skit....

Idag har jag varit på en jätterolig film, med min mamma och en väninna till henne. Sammanlagt var vi 9 personer i biosalen, vi visste vilka alla va, jag gav tipset om att om vi ville sitta go'are kunde vi träffas hemma hos oss och kolla film en dag...ha, ha, ha!!!

Jag har blivit antagen till kursen jag sökt!! Jippi...Karlstad here I come, ett par gånger iallafall!!

Lilla rara söta E har svurit 3 gånger idag.
1. Ja har så jävla ont på läppen...jag måste ha mitt lypsyl!
2. Det gör jävla ont där!
3. Ja e' jävla mätt nu...

Tack gode gud så görde jag bara det sista...men M var nästan i chock när jag kom hem. Den som har ovårdat språk i vår familj det är jag, men jag använder sällan jävlar...iaf vad jag vet.

Nä nu ska jag sova lite, lång dag imorgon, vi ska till Gbg å kolla prinsessor och annat som åker skridskor, Disney on ice....kan det bli annat än succé??!

Inga kommentarer: