07 maj 2009

Kul!

Jag känner verkligen att jag har en positiv och rolig blogg...eller inte.

Men jag har ju faktiskt små strålar i mitt liv som lyser upp mina dagar. Lilla E är den som lyser starkast.

Lilla E har en favorit maträtt och det är lax. Det är svårt kan jag säga, att när jag på Konsum försöker snabba till en korv måltid efter en lång dag på jobbet/dagis blir övertalad av lilla E att vi verkligen ska göra lax. Man vinner INTE en sån fight.

Igår fick hon lax, broccoli och creamfraich med röd rom.

Esther: - Mamma, laxen e' ***t god!
Mamma: - Va sa du...va laxen skit god???
Esther: - Nääääj, laxen e' sjuuuukt god!


Inte lätt att hålla sig för skratt där inte, kan jag säga...vilka kommentarer det ploppar ur det lille söta kakhålet.

Nä, nu skall jag göra något som inte hör till vanligheterna...nämligen titta på tv. Najs!!! Har nämligen en skamlig mensvärk...sånt e' d!

1 kommentar:

Magnus sa...

Kakhålet var ordet :)

Jag blir iallfall glad av att läsa din blogg!

POK
Mannen